Produkter: A -Ø

Bostik opgraderer sin sponsoraftale med det ikoniske cykelløb Tour de France til officielt partnerskab i 2017 og 2018. Den nye sponsoraftale opgraderer virksomhedens tidligere officiel leverandør-aftale i 2015 og 2016 og gælder de næste to år.

Det 104. Tour de France finder sted fra 1.-23. juli 2017 og indledes med Grand Départ fra Düsseldorf i Tyskland. Den 3.540 kilometer lange rute over 21 etaper passerer også Belgien og Luxembourg. De 198 cykelryttere fra 22 deltagende hold skal gennem noget af det mest udfordrende terræn i cykelsporten, før de passerer målstregen på Champs-Élysées i Paris den 23. juli.

Anslået vil 2 milliarder tv-seere følge reportagerne fra løbet, og anslået 10-12 millioner tilskuere vil følge det fra sidelinjen. Desuden vil der komme 36 millioner besøgende på Tour de France's officielle hjemmeside, og yderligere 6 millioner fans vil følge med i cykelløbet på Tour de France's sociale medier.

"Vi er meget glade for at kunne udbygge vores samarbejde med Tour de France, der stadig er på top tre for verdens mest populære sportsbegivenheder", udtalte Bostiks administrerende direktør og bestyrelsesformand Vincent Legros, da den nye sponsoraftale blev underskrevet. "Den nye aftale betyder, at vi kan styrke vores brand og demonstrere vores kompetence over alle 21 etaper", fortsatte Vincent Legros.