Produkter: A -Ø
Nyheter

Bostik skifter grafisk profil

Det nye design på vores emballage er nu ude på markedet.

Vores nye salgsslogan ”smart adhesives” afspejler virksomhedens fokus på at udvikle intelligente og innovative løsninger, som er mere funktionelle og effektive. 
”Navnet Bostik er synonymt med smart adhesives", udtaler Bernard Pinatel, Bostiks adm. direktør. "Og vi anvender innovativ teknologi til at håndtere vigtige økonomiske, økologiske og demografiske forandringer. Vores fremskridt inden for materialevidenskaben vil bidrage til en mere bæredygtig verden”.

GARY THE GECKO

Logoet har en gekko, kendt for sin enestående evne til at holde sig fast på alle mulige overflader, klatre op ad nypoleret glas og støtte hele sin kropsvægt på en enkelt tå. Gekkoen symboliserer Bostiks smarte løsninger, som netop er fleksible, effektive og tilpasningsdygtige.
”Det nye logo afspejler, hvem vi er,” udtaler Bernard Pinatel, Bostiks adm. direktør. ”Vi er førende inden for teknologier, der har udviklet innovative løsninger i over et århundrede. Vi ved, hvordan man laver smarte, funktionelle produkter, der kan meget mere end blot at føje ting sammen.”